Foredrag: Landmandens natur: ”Økologi er ikke et koncept, men en rejse”

På Kroghsminde ved Ølgod er næsten hvert et hjørne af produktionen nytænkt og gennemtænkt. Her driver 7. generation, Jens og Lisbeth Krogh, sammen med tre medarbejdere det økologiske landbrug, der ikke bare rummer 140 stk. malkekvæg men også 380 hektar landbrugsjord, 125 hektar naturpleje-arealer med afgræsning i Nationalpark Vadehavet, kalve, kvier og stude, vindmølle, biogasanlæg, skovgrise, slørugler, frugttræer, skolebesøg samt selvforsynende køkkenhave. Her gennemsyrer den dybe interesse for naturbevarelse og produktion af sunde fødevarer nemlig alle dele af livet og driften.

Hør om landmandens og fødevareproducentens forhold til naturen, og få indblik i tanker om et moderne landbrug anno 2024.

v/Jens Krogh, økologisk landmand og bestyrelsesformand Naturmælk

Entré: 50 kr. - betales i indgangen på enten Mobilepay eller kontant

Tilmelding til pr. mail på anja@lkhs.dk

13. marts