Skolekredsen

Alle kan være medlem uanset om du er tidligere elev, aktiv i lokalsamfundet eller brænder for højskoleånden

Hvad er skolekredsen?

Skolekredsen er den forening, der står bag skolens oprettelse.

Alle skolekredsens medlemmer er med til at præge skolens udvikling gennem aktiv deltagelse i skolens aktiviteter og bidrag til diskussioner om skolens fremtid. Som medlem af skolekredsen er du inviteret og har stemmeret til generalforsamlingen.

Gennem skolekredsen er det også muligt at blive valgt til bestyrelsen.

Det koster 200 kr. i årligt kontingent at være medlem af skolekredsen.

Som skolekreds-medlem får du 500 kr. i rabat på alle vores højskolekurser. Du skal blot oplyse, at du er aktivt betalende medlem af skolekredsen, når du tilmelder dig et kursus.

Bemærk: Hvis du som skolekreds-medlem deltager på et af vores højskolekurser, frafalder din stemmeret til bestyrelsen ved generalforsamlingen. Du må dog gerne stemme om andre emner.