Ledige stillinger

Bliv en del af noget enestående

På Løgumkloster Højskole brænder vi for vores højskole og er helt tæt på højskolelivet.

Hvis du kan se dig selv i nære relationer til både kollegaer og elever, så er vores ledige stillinger måske noget for dig.

Vi glæder os til at høre fra dig!

FASTE STILLINGER

PRAKTIK

Du har altid mulighed for at søge om, at blive praktikant på skolen for et semester af gangen. Her får du mulighed for at undervise i netop dit yndlingsfag og opleve, hvad det vil sige at være højskolelærer.

Et praktikophold kan fx være i forbindelse med din uddannelse eller hvis du har et halvt år af dit liv, hvor du gerne vil opøve nye kompetencer. Praktikantstillinger er ulønnede, og du bor på skolen i din praktik-tid.

Send os en uopfordret praktikansøgning på info@logumklosterhojskole.dk og skriv “PRAKTIKANT” i emnefeltet.

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger