Transport til højskolen

Hvordan kommer du til Løgumkloster Højskole?

Adresse:

Løgumkloster Højskole
Brorsonsvej 2
6240 Løgumkloster
Danmark

Tel: +45 74 74 40 40

info@logumklosterhojskole.dk

OFFENTLIG TRANSPORT

Weekend - hvordan kommer jeg frem?

I weekenden kan du enten tage rute 136 med bus fra Vojens til Løgumkloster. Her kan du med fordel orientere dig på Rejseplanen.dk

Det er også muligt at bestille Flexrute 124 fra Rødekro til Løgumkloster. Det koster det samme som en voksen enkeltbillet til bus i hverdagen - men det er vigtigt, at du har kontanter. Flexruten kan bestilles på 76 60 86 08. Se mere information nedenfor.

FLEXRUTE 124

SAMKØRSEL

En rigtig god måde at spare miljøet og være mere bæredygtig, er ved samkørsel. Hvis du har lyst til at have nogle medkursister med i din bil, kan du via www.gomore.dk oprette turen, så eventuelle medkursister kan se, at du kører, samt anmode om en tur i din bil. Du kan også tilbyde turen til andre via vores Facebook-gruppe for elever og kursister:

www.facebook.com/groups/logumklosterelever/

TRANSPORT PÅ SKOLEN

unsplash-image-lHryacnlz1E.jpg

Cykler

Skolen råder over et antal cykler, som du kan låne gratis, hvis du vil rundt i området

Henved dig blot på kontoret, så laver vi en aftale.