Mød eleverne på Løgumkloster Højskole

Mød Noah

Noah havde brug for et afbræk fra Medicin-studiet og valgte Løgumkloster Højskole i efteråret 2023

Mød Malte, Sigurd, Sigurd, Frida, Theis og Majbritt

Hør tidligere elever fra foråret 2022 fortælle om, hvilke af Løgumkloster Højskoles værdier, de sætter allermest pris på.

Mød Amalie

Amalie trængte til en pause fra sit studie, og derfor tog hun et kreativt semester på Løgumkloster Højskole.

Du skal starte på Løgumkloster Højskole, fordi du aldrig vil være alene - der er så mange, der bekymrer sig for dig.” - Frida, E21

Mød Daniel

For Daniel er det lige så vigtigt at være sammen med mennesker, som det er at kunne trække sig tilbage og være alene. På Løgumkloster Højskole har han oplevet, at der har været plads til ham, ligesom han er.

Mød Karoline

Karoline troede ikke helt, hun var typen, der skulle på højskole. Heldigvis fandt hun ud af, at der plads til alle - og at der ikke er én rigtig højskoletype. Hun fandt en masse dejlige mennesker i Løgumkloster, som endte med at blive en ekstra familie for hende.

Mød Mathias

Mathias var usikker på fremtiden og havde brug for ro til at tænke sig om. Det fik han på højskolen. Han udviklede sig som menneske og fik klarhed over, hvad han vil bruge sin fremtid på.

Mød Silas

Et højskoleophold er et friskt pust og et nyt perspektiv på tilværelsen. Silas fandt liv og glæde i Løgumkloster og nød haven, bøgerne, festerne og farverne.