Gene-Røst: Homo ludens og spilleglæde

GENE-Røst Samtalesalon: Homo ludens og spilleglæde

Husker du barndomsaftener med brætspil? Lægger du kabale helt for dig selv? Har du et barn eller barnebarn, der sidder klinet til skærmen og gamer, mens du venter med maden? Bliver I uvenner over, hvad der egentlig er hyggeligt og hvordan man spiller sammen? Få mere forståelse for spilleglæde og spillehjerner når Ursula Dieterich-Pedersen, forstander og Aske Roger Pedersen, In-game leader i CSGO holder oplæg og guider forsamlingen gennem en samtale på tværs af generationer, så tag familien med.

Hvad er Gene-Røst?

Gene-Røst er en serie arrangementer afholdt af Løgumkloster Højskole, hvor vi faciliterer samtalesaloner mellem generationer i et hyggeligt højskolemiljø. Samtalesalonerne tager pulsen på samtiden og drejer sig om spændende, væsentlige og til tider svære emner, der er oppe i tiden. Skolens undervisere eller eksterne foredragsholdere indleder salonen med et inspirationsoplæg om et givent emne, som efterfølges af samtaler i mindre grupper bestående af elever, skolens frivillige og lokale borgere.

TILMELDING

10. oktober