MASKER I MARSKEN - Lær at farve uldgarn i naturfarver på Løgumkloster Højskole - 1 plads tilbage

Lær at farve uldgarn i naturfarver på Løgumkloster Højskole - 1 plads tilbage

Arrangement som en del af strikkefestivalen Masker i Marsken (MAX. 18. DELTAGERE)

Kom indenfor, når tekstildesigner Ruth Duggan guider dig til, hvordan du ved hjælp af naturlige farvestoffer og teknikker kan farve dit eget garn nemt, billigt og bæredygtigt derhjemme. Workshoppen lærer dig om, hvordan du farver med planter man kan finde selv i naturen i Danmark. Du kommer også til at får viden om, hvordan du kan få andre farvenuancer ud af planten ved hjælp af simpel kemi.

Kurset varer 4 timer fra kl 13.00 - 17.00 lørdag den 28. oktober.

Du kan kombinere workshoppen med aftensmad og få en smag af højskolen fællesskab kl 18.00

Det er også muligt at overnatte på højskolen, så du nemt kan deltage i strikkefestivalens øvrige aktiviteter om søndagen, ligesom du kan vælge kun at deltage i workshoppen.

Sted: Løgumkloster Højskole, Brorsensvej 2, 6240 Løgumkloster

Tidspunkt: Lørdag d. 28.10 kl. 13-17 (inkl. aftensmad)

(alle priser er eksklusiv garn - kan tilkøbes på skolen)

500 kr. - for workshoppen

600 kr. - for workshoppen + aftensmad

1.020 kr. - for workshoppen + aftensmad og overnatning i enkeltværelse inkl. linned og morgenmad.

520 kr. - Overnatning på Løgumkloster Højskole uden workshop.

Billetkøb

25. oktober