Skyernes vilde verden

Himlens enorme mangfoldighed af skyer og lysfænomener er overvældende og fyldt med både overraskelser og hemmeligheder, som betager mange mennesker, også selvom mange kun kigger kort op på himlen i få sekunder ad gangen, og går glip af fascinerende syn. Himlen påvirker vores sind og psyke gennem former og farver og stemninger. og har været en kilde til stor inspiration for malere og forfattere gennem tiden. Den gigantiske verden over vores hoveder er helt enkelt en vild og magisk verden.

Du behøver ikke at være meteorolog eller ekspert i skyer for at lære skyernes sprog at kende. Det er faktisk muligt på få timer at lære deres basale sprog at kende, så du kan genkende dem på himlen og få noget helt nyt ud af at kigge op hver eneste dag. Jeg vil dele særligt udvalgte billedeksempler på betagende skyer, og du vil i løbet af foredraget lære skyernes ABC på en helt enkel måde, samtidig med at du vil se både sjældne og overrumplende eksempler på skyer og lysfænomener. Vel mødt til nogle timer med hovedet i skyerne!

v/Søren Hauge, forfatter, terapeut, magister i idéhistorie og filosofi

PRIS: 50 kr. betales ved indgangen på enten Mobilepay eller kontanter

13. september