Anna Simonia Gjørup Kleinsøe

Hej, jeg hedder Anna og er viceforstander på Løgumkloster Højskole.

Jeg er uddannet Cand. mag. i Litteraturhistorie med speciale i madlitteratur, har en længere baggrund i servicebranchen, blandt andet som tjenerelev og jeg har efteruddannet mig i Digital Markedsføring efterfølgende. Jeg læser i øjeblikket en Diplom i Ledelse.

Jeg har været en del af Løgumkloster Højskole fra foråret 2021, hvor jeg dels har været kommunikationsansvarlig, højskolelærer og i 2023 konstitueret køkkenleder. Jeg elsker højskolelivet og bader mig i fællesskab hver dag. Tænk at være så heldig, at møde så mange dejlige mennesker og blive klogere på dannelse og demokrati sammen.

I min fritid går jeg en del i køkkenet og i naturen på mit landsted sammen med min mand og søn, og hvis du ser mig læse, så er det ofte en kogebog, jeg har snuden begravet i.

Ursula Dieterich-Pedersen

Petrine Kjær