Fix det

Hvad går faget ud på

Kom og brug dine hænder! Bliv medskaber på Løgumkloster Højskole, når vi i bygge-faget samarbejder om at bygge skolen sammen. Måske skal der laves ny lydisolering i musik, fårene skal have en ny fold, vil du bygge højbede, gøre kælderen klar til vores nye Klima-køkken eller noget helt femte? Vi gør det sammen!

Du får et stort ejerskab over skolen, og der er altid plads til at være med til at starte nye projekter op. Vores underviser Henning er udover at være uddannet elektriker, kok, naturterapeut og under uddannelse som psykoterapeut, og han er altid klar til en snak, hvis du har brug for det.

Hvad tager du med dig

Du opøver kompetencer indenfor byggeri, dagligt vedligehold af hus og dyrehold. Alt sammen noget, som kan være med til at åbne dine øjne for, hvilke kvaliteter der kan være for dig i, at tage en håndværksmæssig uddannelse.

Mød din underviser

Skrivetrang